deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel : 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Ervaren, gemotiveerde teamleider callcenter die ervaring heeft met teamleden motiveren hun verkoopdoelstellingen te behalen. Beschikt over goede leidinggevende capaciteiten en kan daarnaast uitstekend communiceren. Is in het bezit van een bachelordiploma bedrijfsmanagement en heeft veel ervaring.
Sterke punten
Goede reputatie
Motiveren
Uitstekende kwaliteiten als leider
Toezicht houden op telefoongesprekken
Streng, doch rechtvaardig
Verwerkt de vereiste documentatie
Werkervaring
06/2009 – 07/2014 Teamleider callcenter
AT&T Call Center – New Cityland, CA
Motiveerde een team van callcentermedewerkers.
Hield toezicht op het team terwijl zij vragen van klanten beantwoordden.
Hield toezicht op het uitbellende team om te controleren of zij de door de computer opgestelde belvolgorde hanteerden.
Controleerde steekproefsgewijs of de medewerkers zich aan de opgestelde scripts hielden.
Stelde maandelijkse competities in om goed presterende medewerkers te belonen.
Motiveerde het team om de maandelijkse doelstellingen te halen en om beter te presteren dan andere callcenterteams.
Was verantwoordelijk voor de werving en selectie van nieuw personeel.
05/2006 – 05/2009 Schoonmaaksupervisor
F.C. Express, Inc. – New Cityland, CA
Stelde maandelijkse en dagelijkse verkoopdoelstellingen op voor het uitbellende team.
Hield toezicht op telefoongesprekken door willekeurig mee te luisteren.
Zorgde ervoor dat het team zich aan de opgestelde scripts hield.
Verwijderde de telefoonnummers van mensen die niet meer voor reclamedoeleinden gebeld wensten te worden.
Werkte de computerdatabase bij met potentiële klanten.
Motiveerde de medewerkers door middel van competities en bonussen.
Opleiding
2006 HBO: Bedrijfsmanagement, California Regional Community College – New Cityland, CA