deze cv aanpassen?
Toegewijde en gefocuste administratief assistent die uitblinkt in het stellen van prioriteiten en het afhandelen van meerdere taken tegelijkertijd. Zorgt ervoor dat projectdoelstellingen worden gehaald. Behandelt een aanzienlijke hoeveelheid inkomende telefoongesprekken en zorgt ervoor dat aan verzoeken van klanten en collega’s wordt voldaan. Flexibel en hardwerkend, gemotiveerd om prestaties te leveren.
– debiteuren/crediteuren
– financiële boekhouding
– balansrekening opmaken
– facturen en betalingen
– ondersteuning bieden
– kennis van Great Plains software
– kennis van Quickbooks
– kennis van Excel
– flexibel
– harde werker
– Beheren van de receptie, waaronder het begroeten van gasten, het beantwoorden van hun vragen en het voeren van telefoongesprekken.
– Alle verzoeken van afdeling media en public relations behandelen.
– Het beheren van voorraden en bestellen wanneer nodig. Reizen inplannen voor medewerkers van de productieafdeling.
– Screenen van cv’s en plaatsen van vacatures binnen het bedrijf.
– Begroeten van een diversiteit aan gasten, waaronder vips, verkopers en interviewkandidaten.
– Ontwerpen van elektronische bestandsstructuren en het bijhouden van zowel digitale bestanden als papieren documenten.
– Maken van Powerpointpresentaties ten bate van bedrijfsontwikkeling.
– De dagelijkse agenda bijhouden voor de directeur van het bedrijf.
– Agenda’s opstellen voor vergaderingen, leveren van benodigdheden en vervolgafspraken maken voor vergaderingen en bijeenkomsten.
– Helpen met het plannen van evenementen, waaronder bijbehorende reizen en logistieke zaken.
– Huizen voorbereiden voor bezichtigingen, hulpmiddelen ophalen en uitnodigingen versturen naar potentiële kopers.
– Handtekeningen bemachtigen voor financiële documenten.
Excelcursus voor gevorderden, 2009
Zakelijk schrijven seminar, 2008
Cursus introductie tot Microsoft Office, 2005