deze cv aanpassen?
Assistent-manager met uitstekende klantenservicevaardigheden, gefocust op de ontwikkeling van medewerkers. Heeft een succesvolle reputatie in de verzekeringsbranche, met een achtergrond in het trainen en ontwikkelen van medewerkers. Vastberaden om uitstekende klantenservice te bieden en operationele en procedurele verbeteringen in te voeren.
– teammanagement
– klanttevredenheid
– multitasking
– goed in het oplossen van conflicten
– mentoren en trainen van medewerkers
– plannen
– klantenrelatiespecialist
– projectmanagement
– delegeren
– Speelde een belangrijke rol in het verbeteren van de klanttevredenheidsindex van 81% naar 89%, binnen twee jaar als assistent-manager van de afdeling klantenservice.
– Klantenbinding in 2013 met 15% verbeterd ten opzichte van vijf voorgaande jaren.
– Verloop van personeel in een jaar verminderd met 18% door het invoeren van programma’s om teamspirit en moraal te verbeteren.
– Dagelijkse werkzaamheden van 250 klantenserviceprofessionals monitoren.
– Leidinggeven en intensief ondersteuning bieden aan vertegenwoordigers en klanten bij problemen met producten.
– Negatieve klantenbeoordelingen meteen behandelen.
– Dagelijks maken en verspreiden van verslagen en bonnen aan de juiste personeelsleden.
– Consistent de kwaliteit van de service verbeteren en de verkoop stimuleren door een uitgebreide kennis van de producten en diensten van het bedrijf. Dit geldt ook voor werknemers.
– Uurquota voor gevoerde gesprekken overtroffen met 10%.
– Verbeteringen voor het script voorgesteld om woordgebruik te verminderen en de gesprekstijd te verkorten.
– Al begonnen met nieuwe vertegenwoordigers inwerken na slechts zes maanden in dienst te zijn.
Bachelor of Science: Psychologie 2003
University of South Carolina, Columbia, SC
Beste 10% van de klas