deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel: 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Energieke medewerker klantervaring die erop gericht is goede klantenservice te promoten door goede service te bieden en hoogwaardige accommodaties aan te bieden. Levert consistent service van hoge kwaliteit en werkt aan een goede verstandhouding met de gasten om de klanttevredenheid en -loyaliteit te bevorderen. Heeft affiniteit met techniek en voert gegevens nauwkeurig en efficiënt in.
Sterke punten
Relaties opbouwen
Gevonden voorwerpen
Budgetteren en voorraadbeheer
Bekend met MS Office
Telefonische wekdienst
Kwaliteitscontrole
Ervaringen van gasten
Evenementen plannen
Wisselkoersen
Schoonmaakroosters
Werkervaring
05/2007 – heden medewerker klantervaring, Hami Hotel – New Cityland, CA
Ontving binnenkomende post en stuurde deze door naar de betreffende afdeling.
Registreerde gasten als daar opdracht toe werd gegeven.
Communiceerde op een efficiënte manier met de andere afdelingen van het hotel.
Verwerkte transacties en controleerde of het gestorte bedrag overeenkwam met het bedrag op de rekening.
Regelde vervoer voor de gasten.
Zorgde ervoor dat er voldoende artikelen op voorraad waren.
Verbond telefoongesprekken door en zorgde ervoor dat aanvullende diensten als films, telefoons, videogames werden in- of uitgeschakeld.
03/2007 – 11/2011 medewerker klantervaring, Regency Hotel Suites – New Cityland, CA
Voerde procesverbeteringen door, coördineerde werkplanningen en verwerkte grotere reserveringen.
Was verantwoordelijk voor gastregistraties, reserveringen en andere receptietaken, gefocust op kwaliteit en beleefdheid.
Ervaring met accountingsprincipes als debiteuren/crediteuren en audits.
09/2005 – 03/2007 medewerker klantervaring, Parliz Commercial Hotel – New Cityland, CA
Coördineerde de verkoop en planning van bruiloften en andere evenementen.
Maximaliseerde de omzet door samen met de regiomanager voorspellingen te doen over trends in de markt.
Bevestigde boekingen in het systeem en controleerde de gegevens van de betreffende gasten.
Zorgde voor een positieve uitstraling door arriverende gasten vriendelijk welkom te heten.
Diende als aanspreekpunt voor leveranciers om problemen op te lossen met internet en telefonie.
Opleiding
2015 (verwacht) HBO: toerisme, Evenfoote College of Business and Commerce – New Cityland, CA