deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel: 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Ervaren klantenserviceconsultant die een achtergrond heeft in marketing en sales. Is in staat problemen op te sporen en op te lossen, onderhandelt met ontevreden klanten en doet onderzoek naar manieren om de klantenservice te verbeteren. Is gespecialiseerd in de horeca.
Sterke punten
Kan goed onderhandelen
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
Analytisch en probleemoplossend aangelegd
Kan goed werken binnen een team
Veel ervaring met verkoop en marketing
Werkervaring
Vastbesloten om een prettige klantervaring te creëren
Werkervaring
05/2009 – 07/2014 klantenserviceconsultant, Associates Incorporated – New Parkland, CA
Was verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een meetsysteem om de klantenservice te meten.
Werkte intensief samen met de hr-afdeling om goede functiebeschrijvingen te ontwikkelen voor de klantenservicemedewerkers.
Controleerde regelmatig wat de mening van de klant was en vroeg direct wat er kon worden gedaan om die opinie eventueel te verbeteren.
11/2004 – 05/2009 klantenserviceconsultant, John’s Country Stores – New Parkland, CA
Liep rond door de winkel om te controleren of alles naar wens van de klanten was.
Hielp verkoopmedewerkers door vragen van klanten te beantwoorden.
Maakte gebruik van een bestaand meetsysteem om maandelijkse klanttevredenheidmetingen te verrichten.
06/1998 – 11/2004 klantenserviceconsultant, Ultimate Incorporated – New Parkland, CA
Bracht wekelijks verslag uit aan het management over de door de klanten ervaren klantenservice.
Hielp met het ontwikkelen van een trainingsprogramma voor nieuwe klantenservicemedewerkers.
Nam de telefoon op bij de klantenservicebalie en bedacht efficiënte oplossingen voor de problemen van klanten.
Opleiding
1998 HBO: Bedrijfskunde, Small Town College – New Parkland, CA