deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel: 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Enthousiaste helpdeskmedewerker die met complexe technische kennis en goed tijdmanagement hoopt bij te dragen aan het goed functioneren van een IT-afdeling. Bezit uitgebreide kennis van webapplicaties, software en frameworks.
Sterke punten
– Kennis van DHCP/DNS Ethernet en Firewall
– Kennis van LAN
– Bekend met telefonie, printers en beveiliging
– Gestructureerd
– Werkt goed samen met collegas en met klanten
– Windows XP/Vista
– Microsoft Office
– Bekend met Mac-pcs
– Servicegericht
– Blinkt uit onder druk
Ervaring
04/2010 – heden Helpdeskmedewerker
MarketPro – New Cityland, CA
– Bood ondersteuning aan gebruikers van diverse softwareprogrammas.
– Beantwoordde vragen over de mogelijkheden van de producten en loste problemen op.
– Documenteerde alle problemen en bracht verslag uit over de meest voorkomende problemen.
– Speelde lastige problemen door naar de dienstdoende leidinggevende.
– Was oproepbaar om de technische dienst te ondersteunen met het installeren van computers.
11/2007 – 03/2010 Medewerker technische ondersteuning
Quality Computers – New Cityland, CA
– Beantwoordde vragen van klanten, waaronder vragen over facturen.
– Plande afspraken in om defecte onderdelen te vervangen.
– Onderzocht gerapporteerde problemen en doorliep met de klant een gescript serviceprotocol om de meest voorkomende problemen op te lossen.
– Overtrof consistent de doelstellingen op het gebied van klanttevredenheid en belvolume.
Opleiding
2004 Bachelor of Science: informatica
CTI Technical College – New Cityland, CA