deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel : 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Flexibele, op efficiëntie gefocuste hoofd gastenrelaties die meer dan tien jaar ervaring heeft met gastvrijheidsmanagement. Is instaat leiding te geven aan meerdere teams met een gemeenschappelijk doel. Is sociaal en laagdrempelig; houdt ervan met andere mensen om te gaan. Levert consistent service van hoge kwaliteit en werkt aan een goede verstandhouding met de gasten om de klanttevredenheid en -loyaliteit te bevorderen.
Sterke punten
Kwaliteitscontrole
Ervaringen van gasten
Spreken in ‘t openbaar
Evenementen plannen
Personeelsontwikkeling
Relaties opbouwen
Marketingervaring
Budgetteren en voorraadbeheer
Bekend met MS Office
Tevredenheidsonderzoek
Werkervaring
05/2007 – heden Hoofd gastenrelaties
Hawthorne Hotel – New Cityland, CA
Checkte gasten in en uit, verwerkte betalingen en verstrekte informatie.
Anticipeerde op de behoeften van de gasten door adequaat te reageren op hun behoeften.
Controleerde regelmatig of de openbare gedeeltes in het hotel schoon waren.
Implementeerde marketingcampagnes, waardoor de winstgevendheid van het hotel verbeterde.
Overlegde dagelijks met de leidinggevende over de werkzaamheden van de dag.
Was verantwoordelijk voor het opnemen van de telefoon.
03/2007 – 11/2011 Hoofd gastenrelaties
Parkview Hotel – New Cityland, CA
Bevestigde boekingen in het systeem en controleerde de gegevens van de betreffende gasten.
Zorgde voor een positieve uitstraling door arriverende gasten vriendelijk welkom te heten.
Diende als aanspreekpunt voor leveranciers om problemen op te lossen met internet en telefonie.
Coördineerde de verkoop en planning van bruiloften en andere evenementen.
Maximaliseerde de omzet door samen met de regiomanager voorspellingen te doen over trends in de markt.
09/2005 – 03/2007 Hoofd gastenrelaties
Goldstar Inn & Suites – Mew Cityland, CA
Was verantwoordelijk voor gastregistraties, reserveringen en andere receptietaken, gefocust op kwaliteit en beleefdheid.
Ervaring met accountingsprincipes als debiteuren/crediteuren en audits.
Opleiding
2005 Bachelor of Science: Bedrijfsmanagement, Chatburgh College of Business and Commerce – New Cityland, CA