deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobile: 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Service gerichte Klantervaringsmanager met veel ervaring in verschillende soorten winkelomgevingen. Bezit de vaardigheid om ineffectieve klantenservice te spotten en effectieve oplossingen te bedenken. Heeft expertise in klantloyaliteit en klantrelaties.
Sterke punten
– Loyaliteit vergroten
– Betrokkenheid maximaliseren
– Klanttevredenheid verbeteren
– Organisatorische wijzigingen aanbrengen
– Projectmanagement
– Bedrijfsontwikkeling
– Analytisch problemen oplossen
– Oplossingsgericht
– Procesverbeteringen
– Leiderschap
– Effectieve communicatie
Ervaring
03/2011 – heden Klantervaringsmanager
Jackson Markets – New Cityland, CA
– Implementeerde verbeteringen aan de klantbeleving voor een levensmiddelenbedrijf met meer dan twintig vestigingen.
– Werkte inefficiëntie, incorrecte procedures en ineffectieve werkwijzen weg om klantverlies terug te dringen.
– Was verantwoordelijk voor een groei in de klantretentie van 20%, door verbeteringen door te voeren aan de dienstverlening.
06/2008 – 02/20011 Klantervaringsmanager
Warehouse Direct Furniture – New Cityland, CA
– Beoordeelde de klanttevredenheid door observaties te doen, onderzoek uit te voeren en interviews af te nemen bij het personeel.
– Analyseerde verslagen over dienstverlening en verbeterde werkzaamheden om knelpunten weg te werken.
– Onderzocht de klantenserviceprotocollen voor verschillende soorten problemen, waaronder beschadigd meubilair, en identificeerde meerdere probleemgebieden.
08/2006 – 05/2008 Manager Klantbeleving
CS Consultants – New Cityland, CA
– Werkte samen met een grote hoeveelheid zakelijke klanten om probleemgebieden op klantenservicegebied in kaart te brengen.
– Ontwikkelde implementatie strategieën voor het verhogen van de loyaliteit van klanten.