deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobile: 06-129238388
e-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Vindingrijke callcentermedewerker, die consistent de productiviteitsdoelstellingen haalt en overtreft. Bewezen capaciteit om problemen op te sporen, om deze vervolgens snel op te lossen. Onderhoud een hoge standaard qua professionaliteit, geduld en efficiëntie om de ontevredenheid van klanten te minimaliseren en loyaliteit te verbeteren.
Sterke punten
– Problemen oplossen
– Service en hulp bieden
– Goed met computersoftware
– Vriendelijk
– Persoonlijk
– Hoge standaard
– Trainer
– Conflicten oplossen
– Problemen oplossen
– Kritisch denker
Ervaring
09/2010 – heden callcentermedewerker
Round Peg Customer Support New Cityland, CA
– Handelde klantenverzoeken tijdig en nauwkeurig af.
– Gaf nauwkeurige en passende antwoord op klantenvragen, loste problemen op en behandelde klachten.
– Trainde meer dan 150 medewerkers in drie jaar tijd.
– Behaalde een klantentevredenheid van 95% binnen zes maanden, beter dan de bedrijfsdoelstelling.
05/2005 – 08/20010 callcentermedewerker
Avian Computer Experts New Cityland, CA
– Verdeelde inkomende gesprekken in wachtrijen, waardoor er meer gesprekken konden worden behandeld.
– Maakte uitzonderingen op procedures om afwijkende vragen van klanten te beantwoorden.
– Gaf nauwkeurige en passende antwoord op klantenvragen.
– Ontwikkelde een goede verstandhouding met afdelingen van het callcenter door duidelijke communicatie.
– Werkte samen met het management om ervoor te zorgen dat noodzakelijke wijzigingen werden doorgevoerd, om de klanttevredenheid te verbeteren.
– Gaf suggesties over het selecteren en implementeren van een nieuw telefoonsysteem.
01/2001 03/2005 callcentermedewerker
Togs and Tassels Womenswear New Cityland, CA
– Verzamelde feedback van klanten en veranderde werkprocessen om de klanttevredenheidsdoelstelling te overtreffen.
– Toonde beheersing van scripts om klanten binnen een gestelde tijd te helpen.
– Hield informatie up-to-date
– Hielp de loyaliteit van klanten te verbeteren door terug te bellen naar klanten die problemen ervoeren.
– Zorgde voor het informeren van afdelingen als: klantenservice, gebruikersadministratie, kwaliteitscontrole, training en loonadministratie om te verzekeren dat doelstellingen werden behaald.