deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel : 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Deskundige callcentermedewerker die een uitstekende reputatie heeft op het gebied van klanttevredenheid en verkoop. Kan goed multitasken en is in staat werkzaamheden uiterst professioneel en nauwkeurig uit te voeren. Is flexibel in te plannen tijdens avonden, weekenden en in sommige vakanties.
Sterke punten
Heeft veel ervaring met werken in callcenters
Heeft goede kennis van de producten van het bedrijf
Noteert telefoonnummers nauwkeurig
Controleert productprijzen
Creatief denken
Telefonisch verkopen
Kan goed omgaan met MS Office, waaronder ook Access, Word en Excel
Spreekt vloeiend Engels en Spaans
Werkervaring
06/2010 – Heden Callcentermedewerker
West Telemarketing – Omaha, NE
Voerde uitgaande telefoongesprekken voor een callcenter om producten en diensten aan te bieden.
Verwerkte klantgegevens nauwkeurig en volledig in het computersysteem.
Beantwoordde vragen over producten.
Hielp op verzoek met het kwaliteitscontroleproces.
Maakte regelmatig overuren.
06/2006 – 05/2010 Callcentermedewerker
First National Bank – Omaha, NE
Verwerkte telefonisch hypotheekaanvragen.
Beantwoordde vragen van de klant nauwkeurig en gericht.
Controleerde gegevens om te bepalen of een persoon in aanmerking kwam voor een hypotheek.
Opleiding
2006 HBO: Marketing, Metropolitan Community & Technical College – Omaha, NE