verander deze brief?
Geachte mevrouw Baumgartner,
Ik schrijf deze brief als reactie op de vacature voor klantenservicevertegenwoordiger bij Abbott Insurance. Als zeer competente klantenservicevertegenwoordiger zou ik deze functie op een toegewijde, betrouwbare en gedreven manier kunnen invullen.
In mijn huidige baan draag ik bij aan een functionele werkomgeving en lever ik hoogstaande klantenservice voor Hikers Insurance. Ik ben goed in het oplossen van problemen en kan uitstekend zelfstandig werken, zonder zaken over het hoofd te zien. Ik reageer op tijd op verzoeken van klanten en collega’s en kan prioriteiten stellen tussen meerdere lopende projecten.
Verder blink ik uit in de volgende onderdelen:
– navraag doen bij klanten om hun behoeften te evalueren, de beste service te bepalen en aanvullende diensten aan te bieden wanneer mogelijk;
– quota’s overtreffen voor opgenomen telefoongesprekken, behandelde upgrades en afgeronde applicaties;
– zorgen voor up-to-date kennis van diensten, procedures en regelgeving om nauwkeurig en effectief te kunnen werken;
– training om andere afdelingen te kunnen helpen waar nodig.
Ik neem graag het initiatief en ben goed in het oplossen van de problemen van klanten, het omgaan met beleidswijzigingen en het oplossen van conflicten. Ik ben in staat te werken met de gebruikelijke computersoftwaresystemen en leer snel nieuwe programma’s toe te passen. Als onderdeel van het team van Abbott Insurance zou ik uitstekende klantenservice kunnen bieden, waarmee uw zakelijke doelstellingen zouden worden ondersteund.
Mijn cv en referenties vindt u in de bijlagen. Neemt u gerust contact met me op wanneer het u uitkomt. Ik kijk er naar uit om de invulling van de functie en uw wensen hierover met u te bespreken.
Bedankt voor uw tijd en aandacht.
Met vriendelijke groeten,
Vincent Voorbeeld.