verander deze brief?
Geachte mevrouw Baumgartner,
Ik schrijf u in reactie op de advertentie voor een medewerker klantenservice bij Abbott Verzekeringen. Als zeer competente medewerker klantenservice ben ik voor deze functie een toegewijde, betrouwbare en gedreven kandidaat.
In mijn huidige baan verleen ik bijzondere klantenservice bij een verzekeringsbedrijf voor wandelvakanties, een functie die ik tot grote tevredenheid vervul. Ik heb een talent voor het oplossen van problemen en kan zelfstandig werken, waarbij weinig toezicht nodig is. Op verzoeken van zowel klanten als collega’s reageer ik snel en kan ik goed prioriteiten stellen als er meerdere projecten zijn die mijn aandacht vragen.
Verder ben ik goed in:
– overleggen met klanten om te evalueren wat ze nodig hebben, uitzoeken wat de beste service voor hen is en suggesties geven voor extra diensten waar ze behoefte aan zouden kunnen hebben;
– een uitstekende quota handhaven voor het aannemen van telefoongesprekken, het verwerken van upgrades en het afronden van toepassingen;
– het up to date houden van mijn kennis over diensten, procedures en regelgeving om klanten effectief en accuraat service te kunnen bieden;
– extra kennisverwerving om andere afdelingen bij te kunnen staan of zo nodig afwijkende werkzaamheden te kunnen verrichten.
Ik ben proactief en goed in het omgaan met klantonderzoeken en beleidsveranderingen. Ook kan ik snel schakelen bij conflictsituaties. Ik ben goed thuis in een aantal gebruikelijke computerprogramma’s en kan me makkelijk aanpassen als er een nieuw programma geïntroduceerd wordt. Als teamlid van Abott Verzekeringen hoop ik uw klanten eersteklas service te kunnen bieden en bij te dragen aan uw bedrijfsdoelen.
Mijn cv en referenties heb ik bijgevoegd. U kunt me altijd bellen op een moment dat u schikt om verder te praten over de details van de functie en de eisen die u aan een kandidaat stelt.
Met Vriendelijke Groeten,
Vincent Voorbeeld