verander deze brief?
Geachte heer Ross,
Ik schrijf deze brief naar aanleiding van de vacature voor administratief winkelassistent bij meubelspeciaalzaak JP Ross. Dankzij mijn ruime ervaring met deze functie beschik ik over de juiste competenties om deze functie gemotiveerd, efficiënt en gestructureerd uit te voeren.
In mijn huidige baan houd ik de administratie bij en ondersteun ik het personeel van de afdelingen handel en verkoop binnen meubelspeciaalzaak Quincy. Een aantal van mijn sterke punten zijn onder andere probleemoplossend werken en zelfstandig werken zonder zaken over het hoofd te zien. Verder reageer ik op tijd op verzoeken van collega’s en klanten en kan ik goed prioriteiten stellen tussen meerdere lopende projecten.
Verder heb ik ervaring met de volgende werkzaamheden:
– werken in de meubelbranche, waardoor ik over kennis beschik van dit specifieke verkoopgebied;
– het bijhouden en verwerken van facturen en betalingen;
– het plannen van reizen en het onderhouden van klanten- en personeelsvergaderingen;
– het aansturen van bijzondere projecten zoals kantoorrenovaties, met de nadruk op minimale overlast voor het bedrijf.
Ik neem sterk het initiatief, waardoor ik uitblink in klantenservice, zakelijke correspondentie en verkoop in de detailhandel. Ook kan ik goed omgaan met Microsoft Office en leer ik snel omgaan met nieuwe programma’s. Als onderdeel van meubelspeciaalzaak JP Ross hoop ik de beste administratieve ondersteuning te bieden voor uw zakelijke doelstellingen.
Mijn cv en referenties vindt u in de bijlagen. Ik hoor graag snel van u, zodat we de rol en uw eisen in detail kunnen bespreken.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Vincent Voorbeeld