deze cv aanpassen?
Vriendelijke, gemanierde receptionist die op zoek is naar een baan binnen een groeiende hotelonderneming. Levert structureel goede service en ontwikkelt een positieve relatie met gasten om hun tevredenheid en loyaliteit te bevorderen. Goed in het uitvoeren van meerdere taken tegelijkertijd, op een vriendelijke, beleefde manier.
– uitstekende klantenservice
– omgaan met geld
– goede interpersoonlijke vaardigheden
– problemen oplossen
– multi-line schakelborden
– uitstekende kennis van MS Office
– affiniteit met techniek
– verkoopervaring
– professioneel en netjes
– betrouwbaar en vindingrijk
– Receptiewerkzaamheden voor een 350-kamer tellend grand hotel.
– Eetgelegenheden en avondjes uit aanraden aan gasten in New Cityland.
– Als PR-vertegenwoordiger optreden binnen het hotel.
– Alle gasten op een beleefde en professionele manier begroeten.
– Sterke samenwerkingsbanden onderhouden met alle hotelafdelingen.
– Per dienst snel en nauwkeurig een groot aantal kamers schoonmaken.
– Vuilnisbakken legen en alle rommel van de kamers wegbrengen.
– Stoffen, ramen lappen, badkamers schoonmaken en vloeren stofzuigen.
– Beddengoed verschonen, nieuwe handdoeken klaarleggen en andere artikelen bijvullen.
– Bedden opmaken en meubels rechtzetten.
– Gasten registreren, elke bezoeker begroeten, verzoeken registreren en kamersleutels verstrekken.
– Betalingen voor kamers, etenswaren, drankjes en telefoongesprekken verwerken.
– Balans opmaken voor kortingen en andere posten.
– Aangevraagde artikelen bezorgen bij gasten.
– Gasten informeren over restaurants en bezienswaardigheden in de omgeving.
Gastvrijheidscertificaat (HSC), AHLEI 2009