deze cv aanpassen?
Toegewijde klantenservicevertegenwoordiger die gemotiveerd is om de klanttevredenheid op peil te houden en om bij te dragen aan het succes van het bedrijf. Bewezen kwaliteiten in het omgaan met klanten en het overtreffen van verkoopdoelstellingen. Betrouwbaar en gedreven, weet prioriteiten te stellen en is vaardig in tijdmanagement.
– verzekering
– bankieren
– technologie
– vragen over claims
– veranderingen in polis/rekening
– servicegericht
– uitstekend in het oplossen van conflicten
– vriendelijke houding
– goede probleemoplosser
– energieke werkhouding
– Telefoongesprekken voeren met klanten over bestaande rekeningen.
– Aangevraagde wijzigingen doorvoeren in zowel rekeningen als polissen.
– Vragen en problemen met de service zo goed mogelijk beantwoorden en telefoongesprekken de-escaleren wanneer nodig.
– Advies geven aan klanten om in hun behoefte te voorzien en de beste opties voor te leggen.
– Consistent verbeteren van de klanttevredenheid door problemen op een goede manier op te lossen.
– Adequaat reageren op verzoeken van leden, medewerkers en klanten via telefoon, post, e-mail en fax.
– Serviceproblemen oplossen en voordelen van aanvullende diensten kenbaar maken.
– Zorgen voor up-to-date kennis van bankreglementen over betalingen, wijzigingen en uitbreidingen.
– Blonk uit in het overtreffen van de dagelijkse creditcardverstrekkingsdoelstelling.
– Hechte band opbouwen met klantenrelaties, een reputatie gevestigd in het leveren van uitstekende klantenservice.
– Getraind op meerdere afdelingen, en ingevallen voor andere klantenservicevertegenwoordigers, wanneer nodig.
– Verwerken van opnames, stortingen en een selectie van interne en externe betalingen.
– Werkte conform reglementen, veiligheids- en controleprocedures.
– Balans opmaken voor dagelijkse geldstortingen en voor de geldvoorraad van de bank, zonder ooit fouten te maken.
Gelicenseerd Limited Lines Reisverzekeringsagent. State of California, 2011-heden.