deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobiel: 06-129238388
E-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Betrokken receptiemedewerker met meer dan negen jaar ervaring in de horeca en goede kennis van receptiewerkzaamheden. Levert consistent service van hoge kwaliteit en werkt aan een goede verstandhouding met de gasten om de klanttevredenheid en -loyaliteit te bevorderen. Heeft affiniteit met techniek en voert gegevens nauwkeurig en efficiënt in.
Sterke Punten
Wisselkoersen
Schoonmaakroosters
Kwaliteitscontrole
Ervaringen van gasten
Evenementen plannen
Bekend met MS Office
Telefonische wekdienst
Relaties opbouwen
Gevonden voorwerpen
Budgetteren en voorraadbeheer
Werkervaring
Leidinggevende hotelreceptionist
05/2007 – heden, Embassy Hotel – New Cityland, CA
Plande het werkrooster en gaf leiding aan een team van tien receptiemedewerkers.
Hielp arriverende en vertrekkende gasten, inclusief het verwerken van betalingen.
Was verantwoordelijk voor gastregistraties, reserveringen en andere receptietaken, gefocust op kwaliteit en beleefdheid.
Ervaring met accountingsprincipes als debiteuren/crediteuren en audits.
Beantwoordde vragen van gasten.
Communiceerde op een efficiënte manier met de andere afdelingen van het hotel.
Regelde vervoer voor de gasten.
Zorgde ervoor dat er voldoende voorraden waren.
Verbond telefoongesprekken door en zorgde ervoor dat aanvullende diensten als films, telefoons, videogames werden in- of uitgeschakeld.
Hotelreceptionist
11/2011 – 03/2007, Paradise Express Hotel – New Cityland, CA
Beantwoordde vragen over hoteldiensten, registratie, bezienswaardigheden en deed aanbevelingen over winkels, eetgelegenheden en lokale toeristische trekpleisters.
Coördineerde de verkoop en planning van bruiloften en andere evenementen.
Maximaliseerde de omzet door samen met de regiomanager voorspellingen te doen over trends in de markt.
Bevestigde boekingen in het systeem en controleerde de gegevens van de betreffende gasten.
Nam feedback van de gasten op en speelde deze door aan de managers.
Opleiding
2007 Bachelor of Arts: Toerisme, Stableburgh Academy of Liberal Arts – New Cityland, CA