deze cv aanpassen?
Hoofdstraat 123
4567 XY Bedum
Geboren 01-07-1980 te Winschoten
Nationaliteit: Nederlandse
Burgerlijke staat: Gehuwd
Tel: 0599-27468
Mobile: 06-129238388
e-mail: voorbeeld@live.nl
Samenvatting
Vaardige marketing accountmanager die gefocust is op het maximaliseren van de verkoop, door het logisch en systematisch beheren van accounts. Toegewijde professional, die gelooft dat consistentie en toewijding de sleutel is tot een succesvol zakelijk partnerschap. Succesvol in het uitbreiden van netwerken en in het overtuigend introduceren van producten.
Sterke punten
– Prospecteren en cold-calling
– Strategisch accountdevelopment
– Producttraining en -plaatsing
– Sterke interpersoonlijke vaardigheden
– Klantgericht
– Bewezen reputatie als verkoper
– Verkoop aan relaties
– Quotas stellen
– Communicatief sterk
– Expertise in MS Office
Ervaring
07/2010 – heden Marketing Account Manager
Sensation Marketing – Roath, Cardiff
– Schreef en presenteerde zakelijke voorstellen aan gevestigde en potentiële klanten.
– Onderhandelde details van marketingcampagnes met klanten en externe mediapartners.
– Monitorde campagnes om de effectiviteit vast te stellen en eventueel wijzigen aan te brengen.
– Onderzocht de markt om effectieve tactische marketingplannen te maken, om meer omzet te genereren.
– Beheerde meerdere lopende projecten effectief, met een continu schema.
02/2008 – 06/2010 Marketing Account Manager
Harlan and Harlan – Roath, Cardiff
– Onderhield contact met belangrijke klanten om aanbiedingen te doen en om te voldoen aan verzoeken.
– Werkte met verschillende partijen samen om klantenprojecten mogelijk te maken.
– Ontwikkelde documentatie, schemas en instructies voor de afdeling creativiteit.
– Inspecteerde en tekende alle concepten, bewijzen en laatste marketingproducten.
08/2006 – 01/2008 Marketing Account Manager
Commercial Marketing Professionals – Roath, Cardiff
– Bereidde marketingpresentaties voor en benaderde klanten om aanbiedingen te doen.
– Ging actief op zoek naar nieuwe zakenpartners in de regio.
– Ruilde verkoopstrategieën met het team, zodat de hele afdeling succesvol werd.
– Onderzocht potentiële klanten om specifieke behoeften vanaf het eerste contact al in kaart te brengen.
Opleiding
2004 Bachelor of Science: Marketing
University of Oxford – Oxford, England
Vakken: macro-economie, zakelijke communicatie, marketingprincipes, B2B-marketing, onderzoek, financiën, consumentengedrag en internationaal ondernemerschap.